Τρίτη, 20 Αυγούστου 2013

Η ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΜΑΝΤΙΚΗΣ ΕΝ ΚΑΙΡΩ ΜΕΓΑΛΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ


 

4 σχόλια:

  1. Καλό δεν είναι να αναφέρουμε και την πηγή απ' όπου παίρνουμε κάτι; Τί λές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. http://pyrisporos.blogspot.gr/2013/08/blog-post_2869.html

      Διαγραφή
    2. Πυρισπορε, γνωριζεις οτι σε εχω στην λίστα [καταλογο]ιστολογίων μου. Απο τα ολιγα ιστολογια που εχω. Δες διπλα. Στην αντιγραφη-επικολησι δεν ειδα οτι ελειπε το λινκ. Συχνα, οπως του Αλφειου και του Παρε-Δωσε επικολαται αυτοματως η πηγη. Εξ'αλλου εχω δηλωσει συχνα οτι ΔΕΝ γραφω εγω στο μπλογκ μου αλλα αναρτω θεματα αλλων. Σε καμια περιπτωσι δεν διεκδικω την πατροτητα των αναρτησεων.

      Διαγραφή
  2. Το πρόβλημα είναι ότι μετά, αντί να αναφέρεται η πηγή, γίνεται αναφορά στην αντιγραφή της πηγής, η οποία δεν αναφέρει την πηγή... Φαύλος κύκλος. Έτσι, ορθό και δεοντολογικό είναι, νομίζω, να ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΗΓΗ ΜΕ ΕΝΕΡΓΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ. Είναι απλό, έντιμο και Ελληνικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σε κατοικους Ελλαδος ΔΕΝ γινονται δεκτά τα γκριγκλις.
Εαν ειστε κατοικος εξωτερικου και δεν μπορειτε να χρησιμοποιησετε Ελληνικο αλφαβητο, θα μεταφραζω εγω τα σχολια και θα τα παραθετω διπλα η κατω απο το δικο σας.
Σχολια σε αλλη γλωσσα επιτρεπονται.