Guitar -->

Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2012

Δολοφόνησαν 150 κορίτσια ΣΤΗΝ ΚΕΡΑΤΕΑ


Δολοφόνησαν 150 κορίτσια για να τα στείλουν στον παράδεισο ΣΕ ΜΟΝΗ ΣΤΗΝ ΚΕΡΑΤΕΑ



 
μαγισες 

Σε μια στιγμή ο εισαγγελέας Κωστόπουλος διακόπτει μάρτυρα κατηγορίας για να δώσει διέξοδο στην αγανάκτησή του.
«Η Κερατέα είναι αίσχος δια την Ελλάδα, λέγει ο εισαγγελέας. Σηκώνονται οι τρίχες της κεφαλής μου. Σκεφτείτε ότι εκεί μέσα πέθαναν 150 φυματικά κορίτσια!»



Ο μάρτυρας Σεραφείμ Σίλβεστρος κατάθεσε ...
Εκεί πέθαναν η αδελφή του κι ο γαμπρός του φυματικοί. Τα δε τρία παιδάκια τουςυπεβάλλοντο σε διάφορες κακοποιήσεις όπως το αγοράκι που εκρεμάσθη ανάποδα γυμνό πολλές φορές και τόδερναν μέχρις αναισθησίας. Όταν δε ζούσε ο πατέρας οι καλόγριες τον προέτρεπαν να μολύνει το παιδί του με φυματίωση γιατί αν ζούσε θα γινόταν κακός άνθρωπος. Τον συμβούλεψαν να μασάει αυτός το φαγητό και να ταίζει μ' αυτό το αγοράκι του, ώστε να πεθάνει πριν από αυτόν ....
Μας έλεγαν -συνέχισε ο μάρτυς- ότι πρέπει να πεθαίνουμε, να αδειάζουν τα κελλιά, νάρχονται άλλοι, για να πηγαίνουν στον παράδεισο.
- Από το βιβλίο του Γ. Καρανικόλα, Ανορθόδοξοι έρωτες ορθοδόξων κληρικών, εκδόσεις Θουκιδίδης
Αποσπάσματα από την εφημερίδα «Ελευθερία»
Κυριακή 19 Νοεμβρίου 1950
Η ηγουμένη Μαριάμ μετά το θάνατο του επισκόπου Ματθαίου Καρπαθάκη διέδωσεεπίτηδες ότι το πτώμα του «μυροβόλησε»! Δια του τρόπου αυτού προσέλκυσαν εκατοντάδες απλοικούς ανθρώπους, οι οποίοι έσπευσαν εκεί από πολλά μέρη της Ελλάδας για να δουν το θαύμα του αγίου Ματθαίου του οποίου το σώμα έβγαζε δήθεν μύρο.
Στη πραγματικότητα όμως η πονηρή ηγουμένη είχε ραντίσει το πτώμα του με άρωμα για να παραπλανήσει τους ευσεβείς και να δημιουργήσει θρύλο πέριξ του ονόματος του Ματθαίου.
Σάββατο 25 Νοεμβρίου 1950

Συνεχίζουσα την αποκαλυπτική αφήγησή της η γραία Ευγενία Μαργέτη περιέγραψε με τα μελανώτερα χρώματα μερικά από τα φρικώδη βασανιστήρια εις τα οποία υπεβάλλετο αυτή και άλλες μοναχές ...
Η Μαριάμ διέτασσε τις υπό τιμωρία μοναχές να μείνουν με τα εσώρουχα μόνο και κατόπιν ανέθετε σε μια μοναχή από το περιβάλλον της να τις κτυπά με μια σανίδα.
Άλλες μοναχές μετά τον εσπερινό ωδηγούντο εις τα περί την μονήν δάση και ημίγυμνοι προσδένεντο εις τα πεύκα και παρέμειναν δεμέναι μέχρι του όρθρου.

Τρίτη 28 Νοεμβρίου 1950
Από την συνεχιζόμενη προανάκριση για τα σκάνδαλα της μονής Κερατέας απεκαλύφθηχθες ότι ο συνηθέστερος τρόπος βασανισμού των θυμάτων της Μαριάμ ήτο το κρέμασμα των ανάποδα από τα γύρω πεύκα για να ... εξέλθουν τα εντός αυτών εμφωλεύοντα δαιμόνια.
Ο υιός της Παυλάκη αφηγήθη εις τη μητέρα του ότι οι μοναχές εις τη μονή Κερατέας το υπέβαλλαν σε βασανιστήρια. Συγκεκριμένα, πριν ξημερώσει και προκειμένου οι μοναχές να ξυπνήσουν τους μικρούς και τις μικρές για τον όρθρο τα ξυπνούσαν με ένα άγριο ξυλοκόπημα και τους έλεγαν ότι αυτό το έπραττον δια τον εξαγνισμό των, διότι δια να μεταβούν εις την εκκλησία και να ακούσουν τον όρθρο και την λειτουργία έπρεπε προηγουμένως να δαρούν αγρίως, να πονέσουν και να κλάψουν, διότι μόνον έτσι θα αντιλαμβάνονταν το μεγαλείον της χριστιανικής θρησκείας. Αν κανένα από τα μικρά τολμούσε να διαμαρτυρηθεί, οι μοναχές το μετέφεραν εις τον πλησίον πευκώνα, του έδεναν τα πόδια και το κρεμούσαν από ένα πεύκο με το κεφάλι προς το έδαφος.
Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου 1951

Η προανάκριση για τα σκάνδαλα της μονής Κερατέας η οποία άρχισε στις 15 Νοεμβρίου ο αντιεισαγγελέας κ. Παπακαρυάς κατόπιν παραγγελίας του προισταμένου της Εισαγγελίας Πλημμελειοδικών κ. Βελούζου επερατώθη χθες ... άσκησε νέες ποινικές αγωγές κατά της Μαριάμ Σουλακιώτου και άλλων μοναχών για 13 νέα κακουργήματα αυτών ήτοι δι' ανθρωποκτονία, απάτη, πλαστογραφία διαθηκών, εκβιάσεις, ...

Εκτός της Μαριάμ Σουλακιώτη, διαβοήτου ηγουμένης της μονής «Πευκοβουνογιάτρισσα» στην Κερατέα, της βοηθού της Ευφροσύνη Μενδρινού καθώς και των καλογραιών και καλογήρων του άμεσου περιβάλλοντός των, οι οποίοι έχουν προφυλακιστεί, έχουν προκύψει εκ της προανάκρισης υπό του κ. Παπακαρυά στοιχεία ενοχής και εναντίων άλλων ξένων προσώπων ...
"    Ο Μπάκας, η σύζυγός του και τα τρία τέκνα των, κάτοχοι σημαντικής περιουσίας, εισήλθον εις την μονή διαθέσαντες την περιουσία των. Μετά τινά χρόνου όμως η Μπάκα αντιληφθείσα περί τίνος επρόκειτο θέλησε να φύγει από την μονή αλλά τότε η Μαριάμ την έθεσε σε απομόνωση εντός τρώγλης επί εξαμήνου και με ανεπαρκέστατη τροφή. Η Μπάκα εξήχθη εκ της τρώγλης φυματική και μετά από λίγο απέθανε. Ο σύζυγός της επίσης κατά τον ίδιο τρόπο εμολύνθη εκ φυματιώσεως και απέθανεν.
"    Ως ανθρωποκτονία επίσης εχαρακτηρίσθη και η περίπτωσις του ζεύγους Παναγιωτοπούλου το οποίον ηναγκάσθη να εκχωρήσει στη Μάριαμ μια οικία εις τη Καλλιθέα χρησιμοποιουμένην ήδη ως μετόχι των παλαιοημερολογιτών. Το ζεύγος κατόπιν απέθανε από ασιτία εις τη μονή.
"    Ανθρωποκτονία επίσης εχαρακτηρίσθη και η περίπτωση της Μιχαλάκου η οποία ήτο φυματική και εν γνώσει της παθήσεώς της ετιμωρήθη με περιορισμόν εις τρώγλην και απέθανεν εντός ολίγων ημερών.
"    Άλλη κατηγορία ανθρωποκτονίας αφορά την περίπτωση της μοναχής Θεοδότης, την οποία εκτύπησαν κατά τόσο βάρβαρο τρόπο οι μοναχές ώστε έκανε αιμόπτυση και απέθανεν εξ αυτής.
"    Παρόμοια περίπτωση είναι και μιας άλλης μοναχής της Μαρίας η οποία χωρίς να γνωρίζει τι υπογράφει υπέγραψε εκχωρητήριο της περιουσίας της εις τη Μαριάμ και το περιβάλλον της και κατόπιν νομίζουσα ότι ήτο κυρία των κτημάτων της μετέβη εις αυτά για να μαζέψει ελιές. Οι άλλες μοναχές όμως επιτέθηκαν εναντίον της, την ξυλοκόπησαν αγριότατα και η μοναχή Μαρία μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο όπου και απέθανε.
Tετάρτη 26 Ιανουαρίου 1953
Εισαγγελεύς: Είναι αίσχος δια την Ελλάδα το ότι υπάρχει Κερατέα! ...
ΜΑΡΤΥΣ: Υποχρέωσαν τον φυματικό γαμπρό μου να μασά την τροφή και να την δίνει στο 6ετές παιδάκι του για να του μεταδώσει την επάρατη αρρώστια.
ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΙΣ: Γιατί;
ΜΑΡΤΥΣ: Γιατί τον έπεισαν ότι θα γινόταν το παιδί του διάβολος και θα έκαιγε το μοναστήρι.
...
Κάποτε το ανηψάκι μου, 10 χρονών κοριτσάκι, το έβαλαν αγγαρεία στο μαγειρείο. Πεινούσε κι έγλειψε μια πατάτα. Να η ποινή που του επέβαλαν: Το έδεσαν ολόγυμνο όλη τη νύκτα στο στάβλο και το πρωί το βρήκαν λιπόθυμο από το κρύο και το φόβο.
Είχε καθαρίσει τη ψυχή του και είχε υποστεί όλη την προεργασία για τον παράδεισο ...
Είναι αίσχη όσα έγιναν. Φαντασθείτε πως ο νεωκόρος της μονής Κερατέας εχρίσθη από τον άγιον πατέρα μητροπολίτης Θεσσαλονίκης! Όταν λέγω ο άγιος πατέρας εννοώ αυτό το κάθαρμα τον μυρόβλητον Ματθαίον που ο τότε πρωτοσύγγελος και νυν Α.Θ.Π. ο πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Αθηναγόρας καθήρεσε διότι διατηρούσε οίκο ανοχής! Κι η αγία μητέρα η περίφημη οσία Μαριάμ ήταν μιά ... κορδελιάστρα.

Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 1955

Εις τα κράσπεδα της πρωτευούσης και υπό την ρίνα του μακαριωτάτου αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος ελειτουργούσεν επί έτη ανενόχλητον ένα φρικαλέον άντρον παχυλής αμαθείας, εγκληματικής ασυνειδησίας και ακατανόμαστων οργίων. Ένας αγράμματος μοναχός, εν συνεργασία με μίαν κτηνώδη μοναχήν παρέσυραν εις το άντρον αυτό διαφόρους αφελείς και κουρασμένους και ψυχασθενείς και αμαθείς και σιγά σιγά με μεθόδους αναλόγους των χιτλερικών στρατοπέδων συγκεντρώσεως τους εξαπέστελλαν εις τα αιωνίους μονάς ...
Τα μοναστήρια -τα περισσότερα- είναι εστίαι συμπυκνωμένης μικρότητος, φθόνου, χυδαιότητος και αβυσσαλέας ακολασίας. Και όσοι εν ονόματι του Σαμουήλ προσπαθούν να δικαιολογήσουν και να διαιωνίσουν το σημερινόν κατάντημά των, είναι αηδείς υποκριταί.
δια την αντιγραφήν "Ροΐδη Εμμονές"
Ιστορικό Γεγονός: Όλη η ιστορία και η πορεία του χριστιανισμού, από τα πρωτοχριστιανικά χρόνια ακόμη, περνόντας από το Μεσαίωνα, την Αναγέννηση, το μίσος για τη ζωή, το "εγκόσμιο", την χαρά της ηδονής (βλέπε ασκητές, στυλίτες, ερημίτες, από πεποίθηση άπλυτους κλπ.) είναι τα απαραίτητα ιδεολογικά συστατικά αυτού του δόγματος. Σύγχρονα περιστατικά-απόηχοι αυτού του ιδεολογικού υπόβαθρου, είναι αυτά που διαβάζουμε σε αυτό το άρθρο, αλλά και πολλά άλλα που φτάνουν μέχρι τις μέρες μας. Πρέπει να τονίσουμε ότι τώρα πια παρόμοια περιστατικά είναι πάρα πολύ λίγα. Δεν έχουν όμως ακόμη εκλείψει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε κατοικους Ελλαδος ΔΕΝ γινονται δεκτά τα γκριγκλις.
Εαν ειστε κατοικος εξωτερικου και δεν μπορειτε να χρησιμοποιησετε Ελληνικο αλφαβητο, θα μεταφραζω εγω τα σχολια και θα τα παραθετω διπλα η κατω απο το δικο σας.
Σχολια σε αλλη γλωσσα επιτρεπονται.