Η καλύτερη ηλικία για να υποστεί πλύση εγκεφάλου ένας άνθρωπος, είναι η παιδική. Αυτό φυσικά το γνωρίζουν οι «ινστρούκτορες» τού Υπουργείου Παιδείας. Κι επειδή τυγχάνει να μην είναι, σε αντίθεση με κάποιους «λίγους», ενάντιοι στην λαθρομεταναστευτική κοσμοπλημμύρα που λαμβάνει χώρα στον τόπο μας εδώ και αρκετά χρόνια, σκέφτηκαν να κάνουν την προπαγάνδα τους (αυτή που θεωρεί τούς Έλληνες, ρατσιστές, ξενοφοβικούς κ.λπ.) μέσα από τα σχολικά βιβλία.
Δείτε λοιπόν, πως ακόμη και μέσα από το σχολικό βιβλίο των Μαθηματικών(!) της ΣΤ’ Δημοτικού*,λοβοτομούν τα παιδάκια με τις αθλιότητές τους, τις οποίες πληρώνουμε όλοι ως πολίτες αυτής της -παντέρμης- χώρας…
Αλήθεια, γιατί αυτοί οι άθλιοι -γιατί περί αθλίων πρόκειται-, αφού μπήκαν στην διαδικασία να συγκρίνουν μήλα με πορτοκάλια κι ανέτρεξαν στο παρελθόν και επί Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, δεν έβαλαν ως άσκηση και τούς Έλληνες που απέμειναν στην Κωνσταντινούπολη, ή στην Αλεξάνδρεια; Ενδιαφέρον θα είχε και μια «άσκηση» που να αποτυπώνεται με κάποιο διάγραμμα η εισαγόμενη εγκληματικότητα.
* Το συγκεκριμένο βιβλίο, στην ηλεκτρονική του μορφή, μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ. Το επίμαχο απόσπασμα βρίσκεται στην σελίδα 24. Πηγή: Πάρε-Δώσε
Δείτε λοιπόν, πως ακόμη και μέσα από το σχολικό βιβλίο των Μαθηματικών(!) της ΣΤ’ Δημοτικού*,λοβοτομούν τα παιδάκια με τις αθλιότητές τους, τις οποίες πληρώνουμε όλοι ως πολίτες αυτής της -παντέρμης- χώρας…
Αλήθεια, γιατί αυτοί οι άθλιοι -γιατί περί αθλίων πρόκειται-, αφού μπήκαν στην διαδικασία να συγκρίνουν μήλα με πορτοκάλια κι ανέτρεξαν στο παρελθόν και επί Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, δεν έβαλαν ως άσκηση και τούς Έλληνες που απέμειναν στην Κωνσταντινούπολη, ή στην Αλεξάνδρεια; Ενδιαφέρον θα είχε και μια «άσκηση» που να αποτυπώνεται με κάποιο διάγραμμα η εισαγόμενη εγκληματικότητα.
* Το συγκεκριμένο βιβλίο, στην ηλεκτρονική του μορφή, μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ. Το επίμαχο απόσπασμα βρίσκεται στην σελίδα 24. Πηγή: Πάρε-Δώσε
Σχόλιο: Τα τελευταία χρόνια, για να προωθήσουν την διεθνιστική προπαγάνδα, αποκαλούν την Θεσσαλονίκη: «Πολυπολιτισμική πόλη», «μητρόπολη των βαλκανίων», «σταυροδρόμι των λαών» και άλλα παρόμοια χαπάκια τυλιγμένα με χρυσόχαρτο…
Παίρνουν ως παράδειγμα μια κατάσταση που επικρατούσε στην πόλη όταν αυτή βρισκόταν υπό τουρκική κατοχή και την προβάλουν. Το γεγονός ότι ήταν μια σκλαβωμένη πόλη, είναι μια «ασήμαντη λεπτομέρεια» που τους «διαφεύγει» ή δεν την λαμβάνουν υπόψη. Κι όμως ακόμη και τότε οι τρεις κοινότητες κρατούσαν αποστάσεις ασφαλείας και κάθε μια είχε την περιοχή της. Φυσικά οι έλληνες ήταν μειοψηφία. Πώς να μην ήταν μετά από αιώνες σκλαβιάς;
Ο Κάσσανδρος ίδρυσε την πόλη συνενώνοντας 26 πολίχνες που βρίσκονταν γύρω από τον Θερμαϊκό και της έδωσε το όνομα της γυναίκας του, θυγατέρας τουΦιλίππου Β’, Θεσσαλονίκης, (όνομα που προήλθε μετά από επιτυχή έκβαση μάχης επί των Θεσσαλών.Θεσσαλών-Νίκη) ετεροθαλούς αδελφής του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Ούτε σαλονίκη ούτε σαλόνικα, που δεν έχουν νόημα και ετυμολογική ερμηνεία… Θεσσαλονίκη πόλη Ελληνίδα. Οι γονείς που έχουν μικρά παιδιά πρέπει να γνωρίζουν ότι αυτό που κάποτε έκανε το σχολείο, δηλαδή εμφύσηση του πατριωτικού αισθήματος και αφύπνιση της κυτταρικής μνήμης, τώρα είναι δική τους δουλειά και ευθύνη.
Παίρνουν ως παράδειγμα μια κατάσταση που επικρατούσε στην πόλη όταν αυτή βρισκόταν υπό τουρκική κατοχή και την προβάλουν. Το γεγονός ότι ήταν μια σκλαβωμένη πόλη, είναι μια «ασήμαντη λεπτομέρεια» που τους «διαφεύγει» ή δεν την λαμβάνουν υπόψη. Κι όμως ακόμη και τότε οι τρεις κοινότητες κρατούσαν αποστάσεις ασφαλείας και κάθε μια είχε την περιοχή της. Φυσικά οι έλληνες ήταν μειοψηφία. Πώς να μην ήταν μετά από αιώνες σκλαβιάς;
Ο Κάσσανδρος ίδρυσε την πόλη συνενώνοντας 26 πολίχνες που βρίσκονταν γύρω από τον Θερμαϊκό και της έδωσε το όνομα της γυναίκας του, θυγατέρας τουΦιλίππου Β’, Θεσσαλονίκης, (όνομα που προήλθε μετά από επιτυχή έκβαση μάχης επί των Θεσσαλών.Θεσσαλών-Νίκη) ετεροθαλούς αδελφής του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Ούτε σαλονίκη ούτε σαλόνικα, που δεν έχουν νόημα και ετυμολογική ερμηνεία… Θεσσαλονίκη πόλη Ελληνίδα. Οι γονείς που έχουν μικρά παιδιά πρέπει να γνωρίζουν ότι αυτό που κάποτε έκανε το σχολείο, δηλαδή εμφύσηση του πατριωτικού αισθήματος και αφύπνιση της κυτταρικής μνήμης, τώρα είναι δική τους δουλειά και ευθύνη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σε κατοικους Ελλαδος ΔΕΝ γινονται δεκτά τα γκριγκλις.
Εαν ειστε κατοικος εξωτερικου και δεν μπορειτε να χρησιμοποιησετε Ελληνικο αλφαβητο, θα μεταφραζω εγω τα σχολια και θα τα παραθετω διπλα η κατω απο το δικο σας.
Σχολια σε αλλη γλωσσα επιτρεπονται.