Guitar -->

Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ

 


ΤΟΙΧΟΓΡΑΦΙΑ ςτο μοναστηρι 
τιμιου προδρομου ΣΤΑΣ ΣΕΡΡΑΣ


Ο ΙΗΣΟΥΣ-ΓΙΑΧΒΕΧ ΕΞΗΛΘΕ ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ,
ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΟΥΣ.

"ΠΛΗΝ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΜΟΥ ΕΚΕΙΝΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΜΗ ΘΕΛΗΣΑΝΤΑΣ ΜΕ ΒΑΣΙΛΕΥΣΑΙ ΕΠ' ΑΥΤΟΥΣ,
 ΑΓΑΓΕΤΕ ΩΔΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΦΑΞΑΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΕΜΠΡΟΣΘΕΝ ΜΟΥ"

ΑΠΟΔΟΣΙΣ:

"ΑΛΛΑ ΟΣΟΝ ΔΙΑ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΜΟΥ ΑΥΤΟΥΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΤΟΥΣ,
 ΦΕΡΤΕ ΤΟΥΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΦΑΞΕΤΕ ΤΟΥΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ." 
ΚΑΤΑ ΛΟΥΚΑΝ ΙΘ’ 27
δηλα δη, οποιος δεν θελει τον γιαχωβα για βασιλεα, τον σφαζουν οι χριστιανοι

Read more: http://neoellhn.blogspot.com/2013/09/blog-post_3943.html#ixzz2ftqThREV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε κατοικους Ελλαδος ΔΕΝ γινονται δεκτά τα γκριγκλις.
Εαν ειστε κατοικος εξωτερικου και δεν μπορειτε να χρησιμοποιησετε Ελληνικο αλφαβητο, θα μεταφραζω εγω τα σχολια και θα τα παραθετω διπλα η κατω απο το δικο σας.
Σχολια σε αλλη γλωσσα επιτρεπονται.