Guitar -->

Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

ΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣ ΠΑΠΑΔΗΜΟ


Αγαπημένε μου Λουκά σε διαβεβαιώ ότι δεν πρόκειται να πληρώσω το χαράτσι της ΔΕΗ μέχρι τη μέρα που θα δω τους τσοχζτόπουλους-μαντέλιδες και λοιπά μπουμπούκια της ΠΑΣΟΚΟ-ΝΔ με βραχιόλια πίσω από τα κάγκελα




Λουκά μου
Ξέρω πόσο νομοταγής είσαι, ζητώ λοιπόν τη κατανόησή σου στη δήλωσή μου.

Αγαπημένε μου Λουκά σε διαβεβαιώ ότι δεν πρόκειται να πληρώσω το χαράτσι της ΔΕΗ μέχρι τη μέρα που θα δω τους τσοχζτόπουλους-μαντέλιδες και λοιπά μπουμπούκια της ΠΑΣΟΚΟ-ΝΔ με βραχιόλια πίσω από τα κάγκελα, μια και τώρα πίνουν σαμπάνια στην υγειά μας από τα κλεμμένα.

Kαθώς επίσης μέχρι να δω τις ...αναξιοπαθούσες τάξεις των βιομηχάνων-βιοτεχνών-ρασοφόρων να πληρώνουν το χαράτσι.

Τα εννοώ αυτά που σου γράφω και σε διαβεβαιώ από τώρα ,ότι και το ρεύμα να μου κόψουν δεν πρόκειται να το πληρώσω,θέλω να είμαι το πρώτο θύμα του εκβιαστικού και κτηνώδους νόμου χωρίς ρεύμα όλο τον χειμώνα.

΄Εχε υπ’ όψιν σου όμως ,νόμος που εκβιάζει παύει να είναι νόμος .

Γιατί απλά θυμίζει μαφία του Σικάγου εποχής Αλ Καπόνε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε κατοικους Ελλαδος ΔΕΝ γινονται δεκτά τα γκριγκλις.
Εαν ειστε κατοικος εξωτερικου και δεν μπορειτε να χρησιμοποιησετε Ελληνικο αλφαβητο, θα μεταφραζω εγω τα σχολια και θα τα παραθετω διπλα η κατω απο το δικο σας.
Σχολια σε αλλη γλωσσα επιτρεπονται.