Guitar -->

Παρασκευή 18 Μαΐου 2012

Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΞΕΠΕΣΜΟΣ ΤΩΝ ΓΡΑΙΚΥΛΩΝ


ΚΟΙΤΑΞΤΕ...ΑΠΟΓΟΝΟΙ!

ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ Ο ΗΡΩΑΣ ΣΑΣ...

ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΝΤΡΟΠΙΑΖΕΤΕ! 

ΣΑΣ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΟΜΑΙ! 

ΕΔΩΣΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΣΑΣ... 

ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΠΕΦΤΕΙ Ο Τ
ΑΦΟΣ

ΜΟΥ...
 
ΞΕΡΕΤΕ ΟΜΩΣ ΤΟΝ ΨΕΥΤΙΚΟ ΤΑΦΟ ΤΟΥ...ΕΒΡΑΙΟΥ!

ΣΤΑΥΡΩΘΗΚΑ ΓΙΑ ΣΑΣ

ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣΚΥΝΑΤΕ ΣΑΝ ΣΚΥΛΙΑ

ΕΒΡΑΙΟ..."ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟ"!!!

ΜΕ ΚΑΝΕΤΕ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΙΩΝΩ...

ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΤΑ ΕΧΩ ΑΡΠΑΞΕΙ.

ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΕΧΩ ΠΟΥΛΗΘΕΙ.

ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΑΤΕ ΣΗΜΕΡΑ...
ΕΛΛΑΝΩΝ ΑΡΓΑΓΟΣ ΕΠΕΙ ΣΤΡΑΤΟΝ ΩΛΕΣΕ ΜΗΔΩΝ,

ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΠΡΟΔΟΘΕΙΣ,ΨΥΧΗΝ ΕΔΩΣΕΝ ΘΕΡΜΟΠΥΛΑΣ.
............................................................................................................................................
Τμήμα του Τιμίου Ξύλου στο Ναύπλιο  

Τμήμα του Τιμίου Ξύλου στο Ναύπλιο

Σε κλίμα θρησκευτικής κατάνυξης, εκατοντάδες πολίτες από το Ναύπλιο, αλλά και από ολόκληρη την Αργολίδα και την Αρκαδία, έσπευσαν να προσκυνήσουν τμήμα Τιμίου Ξύλου που φυλάσσεται στο σκευοφυλάκιο του Ελληνορθόδοξου Πατριαρχείου Ιεροσολύμων.
Το τμήμα του Τιμίου Ξύλου βρίσκεται από σήμερα το απόγευμα στο Ναύπλιο και στον ιερό ναό των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης, ύστερα από αίτημα της Μητροπόλεως Αργολίδας κι έγκριση της Αγίας και Ιεράς Συνόδου του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων.
Το Ιερό Κειμήλιο που βρίσκεται εντός εικόνας των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης, υποδέχτηκε στην Αργολική πρωτεύουσα ο μητροπολίτης Αργολίδας Ιάκωβοςο επίσκοπος Επιδαύρου Καλλίνικος, ο δήμαρχος της πόλης, ο αντιπεριφερειάρχης Αργολίδας και πλήθος πιστών απ' όλο το νομό.
Η ιερά εικόνα έχει τεθεί σε προσκύνηση και θα παραμείνει στο Ναύπλιο ως την Τρίτη 22 Μαΐου, ενώ προς διευκόλυνση των πιστών που θα συρρεύσουν να προσκυνήσουν από την ευρύτερη περιοχή, ο ναός θα είναι ανοικτός όλες τις ημέρες από νωρίς το πρωί ως τα μεσάνυχτα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε κατοικους Ελλαδος ΔΕΝ γινονται δεκτά τα γκριγκλις.
Εαν ειστε κατοικος εξωτερικου και δεν μπορειτε να χρησιμοποιησετε Ελληνικο αλφαβητο, θα μεταφραζω εγω τα σχολια και θα τα παραθετω διπλα η κατω απο το δικο σας.
Σχολια σε αλλη γλωσσα επιτρεπονται.