Anastasios Kalaitzis
Ήμουν χριστιανός πριν 2-3 βδομάδες. Μετά αφού έκανα την σελίδα μου άρχισα να διαβάζω για τους αρχαίους έλληνες. Για την αρχαία θρησκεία, τον τρόπο ζωής, την καθημερινότητα τον αρχαίων ελλήνων, τι ετρώγαν κλπ. Και μετά με ενδιέφερε πως οι αρχαίοι έλληνες άρχισαν να πιστεύουν στον χριστό και όχι άλλο στους 12 έλληνες Ολύμπιους θεούς και διάβασα για της σφαγές τον χριστιανών κατά τον ελλήνων και της καταστροφές τον ελληνικών ναων και του ελληνισμού. Οι χριστιανοί κατέστρεψαν ό,τι ελληνικό βρήκαν. Πιστεύω πως το έκαναν γιατί φοβόταν τους ελεύθερους έλληνες γιατί ήξεραν ότι δεν θα μπορούσαν να τους ελέγξουν και γι'αυτό τους έκαναν να πιστέψουν στον χριστό και στον έναν θεό τον εβραίων. Και πιστεύω πως η Ελλάδα θα γίνει ελεύθερη μόνο αν οι Έλληνες ελευθερωθούν από αυτόν τον μύθο και γίνουν και πάλι πραγματικοί έλληνες. Γι'αυτό πρέπει εμείς οι ελεύθεροι έλληνες να απελευθερώσουμε όλους τους άλλους που κοιμούνται ακόμα. Συγγνώμη για τα ελληνικά μου είμαι 17 χρονών μένω στην Γερμανία και δεν έχω πάει ελληνικό σχολείο.

http://apollonios.pblogs.gr/2012/08/h-sygklonistikh-dhmosiefsh-sthn-epanellhnish-enos-mathhth-apo-th.html