Guitar -->

Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012

Πιο κάτω Μ@@@@@ ΕΛΛΗΝΑ δεν πάει...




π
 
Χθες μπαινοντας στον προαστιακο στα Λιοσια για να παω σπιτι μου, ειναι ενας σεκιουριτι, τον οποιο πετυχαινω αρκετα συχνα, ειμαστε λοιπον στο ιδιο βαγονι, μαζι με μας μπαινει και ενας τοξικομανης, ο οποιος ρωταει αν το τρενο παει Νερατζιωτισσα, του απανταει μια κυρια οτι ναι, παει και μετα απο λιγο ερχεται ο σεκιουριτας και του λεει, ...κατεβα απο το βαγονι, και παρε το επομενο που παει Νερατζιωτισσα, το πιστεψε αυτος και κατεβηκε, το επομενο που του προτεινε να παρει πηγαινε στο Αιγιο!!!!!! Μπαινοντας ξανα μεσα στο βαγονι ο σεκιουριτας γελουσε με το κατορθωμα του και μαλιστα χαζογελαγε με μια κυρια παρεα, λεγοντας οτι τετοια τους χρειαζονται......

Μου γυρισε το ματι, σηκωθηκα, ανοιξα τις πορτες και ειπα στον τοξικομανη να μπει στο βαγονι γιατι ΑΥΤΟ παει Νερατζιωτισσα, δεν με ακουγε? δεν με πιστευε? Ανοιξα τις πορτες αρκετες φορες, ωσπου το τρενο ξεκινησε και δεν καταφερα να τον βαλω μεσα, ο σεκιουριτας αρχισε και με εβριζε, λεγοντας μου τι ειναι αυτα που κανω, Του απαντησα οτι ειναι αρρωστος και δεν επιτρεπεται να τον κοροιδευει, και μου ειπε δεν ειναι αρρωστος, ειναι πρεζακιας! Του εξηγησα οσο μπορουσα οτι τα ναρκωτικα ειναι αρρωστια, και αφου συνεχισε να με ειρωνευεται και μεσα σε ολα να μου λεει οτι του ειπε ο ΟΔΗΓΟΣ του προαστιακου να τον κατεβασει, του ειπα οτι θα του κανω καταγγελια για ρατσισμο.....
Γιατι τα λεω αυτα εδω? 
ΓΙΑΤΙ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΜΑΛΑΚΑ ΕΛΛΗΝΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ!!!!!! ολο το βαγονι, σιγομουρμουριζε οτι ειμαι τρελη..........

από δω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε κατοικους Ελλαδος ΔΕΝ γινονται δεκτά τα γκριγκλις.
Εαν ειστε κατοικος εξωτερικου και δεν μπορειτε να χρησιμοποιησετε Ελληνικο αλφαβητο, θα μεταφραζω εγω τα σχολια και θα τα παραθετω διπλα η κατω απο το δικο σας.
Σχολια σε αλλη γλωσσα επιτρεπονται.