Guitar -->

Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

ΠΡΟΣΟΧΗ! ανθελληνικη προπαγανδα..


ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΙΛΕΡ
κυκλοφορει στο διαδυκτιο το κατωτερω κειμενο. Εχω ψαξει επι ημερες ολοκληρες αλλα ΔΕΝ βρηκα πουθενα 
ενα επισημο ιδρυμα, βιβλιοθηκη, σχολειο να εχει αναρτησει κατι τετοιο. 
Κατι βρωμα. ΕΑΝ καποιος αναγνωστης εχει βρει καποια πηγη, ας μας ειδοποιηση.
Σε αναρτηση στο φαιης μπουκ ερωτησα τον αναρτωντα που βρηκε αυτο το κειμενο, και αυτος με παρεπεμψε σε μπλογκ, το οποιο μεσω αλλου μπλογκ, αλλου μπλογκ κλπ, κλπ, εφθασε κανοντας φαυλο κυκλο στους ιδιους ανθρωπους...



Verdammter Grieche

Wohin ich mein Denken drehe,
wohin ich meine Seele wende
sehe ich dich, finde ich dich
sehne ich mich nach Kunst, Poesie, Theater, Architektur
bist du davor,erster, unübertroffen.
Suche ich nach Wissenschaft, Mathematik, Philosophie, Medizin
bist du führend und unüberwindbar.
Durste ich nach Demokratie Fairness und Gleichheit,
bist du vor mir, unachahmbar konkurrenzlos
Verfluchter Grieche...Verfluchtes Wissen
Warum soll ich dich berühren?
Um zu spüren, wie klein ich bin, unwichtig, unbedeutend?
Warum lassen Sie mich nicht in mein Elend und in meine Sorglosigkeit

Friedrich Schiller, 1759-1805


η μεταφρασις
” Καταραμένε Ελληνα!
Οπου να γυρίσω την σκέψη μου, όπου και να στρέψω την ψυχή μου, μπροστά μου σε βλέπω, σε βρίσκω.

Τέχνη λαχταρώ, Ποίηση, Θέατρο, Αρχιτεκτονική, εσύ μπροστά πρώτος και αξεπέραστος.
Επιστήμη αναζητώ, Μαθηματικά, Φιλοσοφία, Ιατρική, κορυφαίος και ανυπέρβλητος.
Για Δημοκρατία διψώ, Ισονομία και Ισότητα εσύ μπροστά μου ασυναγώνιστος και ανεπισκίαστος.

Καταραμένε Ελληνα, καταραμένη γνώση…..
Γιατί να σε αγγίξω;
Για να αισθανθώ πόσο μικρός είμαι, ασήμαντος, μηδαμινός;
Γιατί δεν με αφήνεις στην δυστυχία μου και στην ανεμελιά μου;”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε κατοικους Ελλαδος ΔΕΝ γινονται δεκτά τα γκριγκλις.
Εαν ειστε κατοικος εξωτερικου και δεν μπορειτε να χρησιμοποιησετε Ελληνικο αλφαβητο, θα μεταφραζω εγω τα σχολια και θα τα παραθετω διπλα η κατω απο το δικο σας.
Σχολια σε αλλη γλωσσα επιτρεπονται.