Guitar -->

Πέμπτη 18 Απριλίου 2013

Κώστα Χαρδαβέλλας, Νιώθω πολύ ηλίθιος


Νιώθω πολύ ηλίθιος. Του Κώστα Χαρδαβέλλα

Είμαι από τους χιλιάδες ηλίθιους, μ… κες Έλληνες που έχουν κάνει ρύθμιση των χρεών τους στην Εφορία για 20 δόσεις, πληρώνουν κανονικά τις δόσεις τους χωρίς ούτε μία ημέρα καθυστέρηση, αλλά τώρα εξαιρούμαι της ευνοϊκής ρύθμισης για εξόφληση των χρεών σε 48 δόσεις, που ανακοινώθηκε χθες, γιατί είμαι συνεπής στις υποχρεώσεις μου προς την Εφορία. 

Με τέτοιες όμως άδικες και απαράδεκτες αποφάσεις της Τρόικα και του Στουρνάρα, δεν καταλαβαίνουν ότι οδηγούν και αυτούς που πληρώνουν τα χρέη τους στην Εφορία σε «απόσυρση» γιατί βλέπουν ότι βραβεύονται οι «μπαχτατζήδες» και τιμωρούνται οι συνεπείς πολίτες;

Όταν πριν από δύο χρόνια έκλεισε το Alter και έχασα τη βασική πηγή εσόδων μου, μου ήρθε από την Εφορία και το σχετικό ετήσιο «μπουγιουρντί» όπου λόγω εσόδων του 2010 έπρεπε να πληρώσω ένα υπέρογκο ποσό στην Εφορία.

Πήγα και έκανα ρύθμιση αυτού του χρέους, για να μπορέσω σιγά-σιγά να το ξεπληρώσω. Πήρα έγκριση για 20 μηνιαίες δόσεις και από τότε πάω κάθε μήνα στην Εφορία και τα «σκάω» συνεπέστατος στη δόση που μου έχει οριστεί. Ούτε μία ημέρα καθυστέρηση. Πάντα συνεπέστατος.

Σε επιβράβευση αυτής της συνέπειας οι κρετίνοι της Τρόικα και του υπουργείου Οικονομικών με εξαιρούν τώρα από τη ρύθμιση των 48 δόσεων… αφού μπορώ να πληρώνω με τη ρύθμιση των 20 δόσεων.

Τώρα εγώ είμαι ο μαλάκας που με συνέπεια πληρώνει τα χρέη του στο Δημόσιο και ο μάγκας, ο ξύπνιος, ο ευνοημένος είναι αυτός που δεν πληρώνει.

Ηθικό δίδαγμα: Όπου μπορείτε κλέβετε το κράτος. Αυτό το κράτος που είναι ένα απέραντο μπουρδέλο.


Read more: http://tolimeri.blogspot.com/2013/04/blog-post_3893.html#ixzz2QqafAmtd

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε κατοικους Ελλαδος ΔΕΝ γινονται δεκτά τα γκριγκλις.
Εαν ειστε κατοικος εξωτερικου και δεν μπορειτε να χρησιμοποιησετε Ελληνικο αλφαβητο, θα μεταφραζω εγω τα σχολια και θα τα παραθετω διπλα η κατω απο το δικο σας.
Σχολια σε αλλη γλωσσα επιτρεπονται.