Guitar -->

Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

Δυο κλεφτες



Ήταν κάποτε δύο κλέφτες όπου μετά την ληστεία κάθισαν σε ένα τραπέζι να μοιράσουν τα λεφτά. Αρχισε ο πρώτος λοιπόν να μοιράζει:
 Ένα εγώ ένα εσύ, ένα εγώ ένα εγώ, ένα εγώ ένα εσύ, ένα εγώ ένα εγώ...
ό δεύτερος λοιπόν μετά από λίγο του στέλνει ένα φιλάκι. Τον βλέπει ο πρώτος αλλά συνεχίζει: 
ένα εγώ ένα εσύ, ένα εγώ ένα εγώ...δεύτερο φιλάκι ο ριγμένος στην μοιράσια και αυτο συνεχίστηκε για ώρα μέχρι που δεν άντεξε ο πρώτος και ρωτάει τον "συνάδελφο" του:_
Καλά ρε φίλε, εγώ σε "ρίχνω" τόση ώρα στη μοιρασιά και εσύ μου στέλνεις φιλάκια??...και του απαντάει ο δεύτερος: 
Ναι, γιατί μετά που θα σε γ@μίσω, θέλω να έχει και αίσθημα... ο νοών νοείτω και δεν κοιμούνται όλοι οι Έλληνες ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε κατοικους Ελλαδος ΔΕΝ γινονται δεκτά τα γκριγκλις.
Εαν ειστε κατοικος εξωτερικου και δεν μπορειτε να χρησιμοποιησετε Ελληνικο αλφαβητο, θα μεταφραζω εγω τα σχολια και θα τα παραθετω διπλα η κατω απο το δικο σας.
Σχολια σε αλλη γλωσσα επιτρεπονται.