Guitar -->

Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012

«Της Δικαιοσύνης Ήλιε νοητέ» τραγουδά η Κ. Μουτσάτσου..


 ..και τα βάζει με όλη την Ευρώπη!

παρακατω μπορειτε να ακουσετε το πρωτότυπο ασμα του Μικη Θεοδωρακη 




Με τους ηγέτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης που επιθυμούν την κατάργηση των εθνών τα βάζει αυτή τη φορά με εθνικοπατριωτική διάθεση η Κατερίνα Μουτσάτσου, μέσα από ακόμα ένα video που δημοσίευσε η ίδια στο Youtube.

Το video αναρτήθηκε στο δημοφιλές site ανήμερα της εθνικής επετείου της 28ης Οκτωβρίου με τον τίτλο «Πατριωτισμός και Μοντέρνος Κόσμος» και περιέχει ένα...επικό φινάλε με την ηθοποιό να τραγουδά «μην παρακαλώ σας μη λησμονάτε τη χώρα μου».

Πηγή:  - RAMNOUSIA

========================================


Της Δικαιοσύνης Ήλιε Νοητέ - Μίκης Θεοδωράκης


461099 





Της Δικαιοσύνης Ήλιε Νοητέ - Μίκης Θεοδωράκης

Στίχοι: Οδυσσέας Ελύτης
Συνθέτης: Μίκης Θεοδωράκης

Της δικαιοσύνης ήλιε νοητέ
και μυρσίνη εσύ δοξαστική
μη παρακαλώ σας μη (x3)
λησμονάτε τη χώρα μου

Αετόμορφα τα έχει τα ψηλά βουνά
στα ηφαίστεια κλήματα σειρά
και τα σπίτια πιο λευκά (x3)
στου γλαυκού το γειτόνεμα

Τα πικρά μου χέρια με τον Κεραυνό
τα γυρίζω πίσω απ' τον καιρό
τους παλιούς μου φίλους καλώ (x3)
με φοβέρες και μ' αίματα

Της δικαιοσύνης ήλιε νοητέ
και μυρσίνη εσύ δοξαστική
μη παρακαλώ σας μη (x3)
λησμονάτε τη χώρα μου

Κατηγορία:

Άδεια:

Τυπική άδεια YouTube
======================================================================

και μια ζωντανη εκτελεσις του 1977. 
διευθυνει ο Μικης Θεοδωρακης


ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΗΛΙΕ ΝΟΗΤΕ 1977 ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ.wmv


94181 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε κατοικους Ελλαδος ΔΕΝ γινονται δεκτά τα γκριγκλις.
Εαν ειστε κατοικος εξωτερικου και δεν μπορειτε να χρησιμοποιησετε Ελληνικο αλφαβητο, θα μεταφραζω εγω τα σχολια και θα τα παραθετω διπλα η κατω απο το δικο σας.
Σχολια σε αλλη γλωσσα επιτρεπονται.