Guitar -->

Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012

Τι μ@λ@κίες είναι αυτές στους Δελφούς?


Τι μ@λ@κίες είναι αυτές στους Δελφούς?

Χτύπησε το τηλέφωνό μου από ένα φίλο που επέστρεψε σήμερα το πρωί από τους Δελφούς.
Τον ακούω εξοργισμένο...Τι έγινε ρε του λέω? Μου λέει μπες στην σελίδα του facebook του μουσείου των Δελφών στον τίτλο "Στήνει πύλες στους Δελφούς ο Ξένος" και θα καταλάβεις. Πράγματι, έμεινα άναυδος από αυτό που αντίκρισα!
Μια σειρά από μουντζούρες με τον τίτλο "Μία ενδιαφέρουσα εικαστική αναζήτηση" μου προκάλεσε αηδία, και παράλληλα πολλά ερωτήματα για τον κατήφορο του πολιτισμού μας. Ο φίλος μου διαπίστωσε ότι ο συγκεκριμένος "καλλιτέχνης" έχει και χορηγούς την ΕΡΤ, το ΒΗΜΑ, και άλλους. 
Τα σχόλια από Έλληνες και ξένους του τύπου μάζευτα και... φύγε από δω έδιναν και έπαιρναν. 
Ρε Μαζευτείτε, έχετε ξεφύγει εκεί στο υπουργείο πολιτισμού.


«Συγχαρητήρια στην ΕΡΤ, το ΒΗΜΑ, και τους άλλους σπόνσορες που είναι χορηγοί του κάθε "Ξένου" (την στιγμή που ο Έλληνας ψάχνει στα σκουπίδια για να ζήσει την Οικογένειά του) προσβάλλοντας τόσο τον ιερό χώρο των Δελφών όσο και ολόκληρο τον Ελληνισμό».

ΕΚΑΣ ΟΙ ΒΕΒΗΛΟΙ


Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva nikolas blogspot

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε κατοικους Ελλαδος ΔΕΝ γινονται δεκτά τα γκριγκλις.
Εαν ειστε κατοικος εξωτερικου και δεν μπορειτε να χρησιμοποιησετε Ελληνικο αλφαβητο, θα μεταφραζω εγω τα σχολια και θα τα παραθετω διπλα η κατω απο το δικο σας.
Σχολια σε αλλη γλωσσα επιτρεπονται.