Guitar -->

Τρίτη 10 Απριλίου 2012

νομιμοποιούμαι να πάρω το όπλο και να υπερασπιστώ τα πάτρια


Αν δεν παρέμβει εισαγγελέας 


Αν δεν παρέμβει εισαγγελέας νομιμοποιούμαι να πάρω το όπλο και να υπερασπιστώ τα πάτρια
(Για το παρόν κείμενο ευθύνονται οι συναγωνιστές μου, αυτοί οδήγησαν το χέρι μου)

Κατάθεση στο αστυνομικό τμήμα Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά, έπειτα από απαίτηση του Εισαγγελέα.

Πειραιάς 16/03/2012

ΚΑΤΑΘΕΣΗ

Βάσει της με αρ. πρωτ. 1016/92/179 26-10-2011 εγκλήσεώς μου, με καλέσατε να καταθέσω επιπρόσθετα στοιχεία για την υπόθεση, όπως: πότε, πού, και με ποιον τρόπο τέλεσαν τα εγκλήματα για τα οποία τους κατηγορώ.

Επειδή οι συνθήκες έχουν διαφοροποιηθεί από τότε που κατέθεσα την έγκλησή μου, εκτός της αυτεπάγγελτης δίωξης του πρώην πρωθυπουργού της χώρας Γ. Παπανδρέου για τα εγκλήματα τα οποία τέλεσε εις βάρος μου, από την στιγμή που ανέλαβε τη διακυβέρνηση της χώρας και μέχρι που παραιτήθηκε από το αξίωμά του, επί προσθέτως σήμερα εγκαλώ την αυτεπάγγελτη δίωξη:

του νυν "πρωθυπουργού" της χώρας Λ. Παπαδήμο,

αλλά και των αρχηγών των κομμάτων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, με τους οποίους συγκυβερνά, δηλαδή

• του Α. Σαμαρά και

• του Ε. Βενιζέλου,

διότι συνεχίζουν να τελούν τα ίδια με τον προκάτοχό τους εγκλήματα εις βάρος μου, από την στιγμή που ανέλαβαν τη διακυβέρνηση της χώρας και μέχρι σήμερα.


Τα εγκλήματα τα οποία ετέλεσαν ή/και τελούν εις βάρος μου είναι:

-Διατάραξη οικιακής ειρήνης (αρθρ.334 παρ.1 και 4 Π.Κ.)

-Προσβολή της γενετησίας αξιοπρέπειας (αρθρ.337 Π.Κ.)

-Πρόκληση σκανδάλου (αρθρ.353 Π.Κ.)

-Δυσφήμηση (αρθρ. 362 Π.Κ.)

-Συκοφαντική δυσφήμηση (αρθρ. 363 Π.Κ.)

-Κλοπές και υπεξαιρέσεις (αρθρ. 377 Π.Κ.)

-Δόλια αποδοχή παροχών ( αρθρ. 392 Π.Κ.)

-Χρεοκοπία ( αρθρ. 398 Π.Κ.)

-Μείωση εκτάσεων (αρθρ. 456 Π.Κ.)


Επί πρόσθετα στοιχεία

Επειδή

• Η χώρα ΔΕΝ ανήκει στους εκάστοτε κυβερνώντες, αλλά στους πολίτες της,

Και

• Οι εκάστοτε κυβερνώντες αναλαμβάνουν να εκτελούν τις εντολές των πολιτών.


Τους κατηγορώ για κατάχρηση εξουσίας στο θέμα της παραχώρησης της εθνικής κυριαρχίας της χώρας στους δυνάστες, διότι κανένας πολίτης δεν τους έδωσε καμία άδεια για να το κάνουν.



Επίσης

• Πληρώνονται από τους πολίτες για να διασφαλίζουν την ευημερία της χώρας.


Αντ’ αυτού, οι κατηγορούμενοι, με τις ενέργειές τους προκαλούν όλο και μεγαλύτερο οικονομικό πρόβλημα στη χώρα, έτσι ώστε να συνεχίζουν να δανείζονται υπέρογκα ποσά με τοκογλυφικά επιτόκια, έχοντας σκοπό -προσυμφωνημένο με τους δυνάστες- να διογκωθεί τόσο το χρέος ώστε να τους εκχωρήσουν -δίχως πόλεμο- δημόσια περιουσία (όπου δημόσια περιουσία βλέπε περιουσία του λαού). Έχουν πληρωθεί δε, αδρά, για να παραδώσουν τη χώρα δίχως πόλεμο στους δυνάστες.


Επίσης

• Είναι υποχρεωμένοι να αποδίδουν ανταποδοτικά στους πολίτες ό,τι λαμβάνουν από φόρους και εισφορές αυτών.


Αντ’ αυτού, αυτοί παρανόμως, κατασπαταλούν τα χρήματα τα οποία πληρώνουμε στο κράτος (είτε παίζοντάς τα στο χρηματιστήριο, είτε κλέβοντάς τα για να γεμίζουν τους καταθετικούς τους λογαριασμούς) κι έτσι τα ταμεία μένουν άδεια, όσα χρήματα κι αν δίνουμε. Και έτσι δεν λαμβάνουμε ανταποδοτικά ως παροχές ό,τι δια νόμου δικαιούμεθα, ήτοι: δωρεάν υγεία (νοσήλια, φάρμακα), δωρεάν ΚΑΙ άριστη παιδεία, υποδομές-δρόμους (γιατί πληρώνουμε διόδια;), σύνταξη (γιατί ο συνταξιούχος τρώει από τα σκουπίδια;), πρόνοια (γιατί βρίσκονται πεταμένοι οι άστεγοι στα παγκάκια;) κα.


Τέλος

Τους κατηγορώ ως ηθικούς αυτουργούς για κάθε πολίτη της χώρας που, κατά τη διάρκεια της καταστροφικής τους πολιτική, αυτοκτόνησε.


Για όλους αυτούς τους λόγους,

Κι επειδή ως Ελληνίδα πολίτης η χώρα είναι το σπίτι μου, το οποίο σπίτι μου λεηλατούν,

Οι κατηγορούμενοι:

- διαταράσσουν την οικιακή μου ειρήνη,

- προσβάλουν την αξιοπρέπειά μου,

- προκαλούν σκάνδαλα με τις πράξεις τους,

- με δυσφημούν,

- με κλέβουν,

- λαμβάνουν παρανόμως τις παροχές μου,

- έσπρωξαν την χώρα μου σε χρεοκοπία και

- τολμούν να σκεφτούν ότι θα τους αφήσω να μειώσουν την έκταση της χώρας.


ΑΠΑΙΤΩ

Την άμεση παρέμβασή σας.

Στην περίπτωση που δεν κάνετε το χρέος σας, στην περίπτωση που δεν κάνετε την δουλειά την οποία πληρώνεστε για να κάνετε*, με νομιμοποιείτε να πάρω το όπλο και να υπερασπιστώ τα πάτρια.

Στεφανία Λυγερού


Υ.Γ. Όσον αφορά στο χαρτόσημο το οποίο δεν κατέβαλλα κατά την υποβολή της εγκλήσεώς μου, και που μου ζητάτε τώρα να to καταβάλλω, σας ενημερώνω ότι δεν έχω χρήματα, δεν πληρώνω.


* Η δουλειά του αστυνομικού είναι να διατηρεί έννομη την τάξη, η δουλειά του δικαστικού είναι να καταδικάζει τους ενόχους, η δουλειά των στρατιωτικών είναι να διαφυλάσσουν τα σύνορα της χώρας. Αν κανείς από εσάς που έχετε τον ρόλο δεν κάνει καλά τη δουλειά του, έχω κάθε δικαίωμα να πάρω εγώ το όπλο και να σκοτώσω τους προδότες.

- Το Σύνταγμα της Ελλάδας είναι ο υπέρτατος και θεμελιώδης νόμος του κράτους, της ελληνικής πολιτείας και υπερισχύει του Ευρωπαϊκού ή άλλου Συντάγματος.

- Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από το Λαό, υπάρχουν υπέρ αυτού και του Έθνους και ασκούνται όπως ορίζει το Σύνταγμα.

- O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

- O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος. 

- H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.


Πηγή:  RAMNOUSIA 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε κατοικους Ελλαδος ΔΕΝ γινονται δεκτά τα γκριγκλις.
Εαν ειστε κατοικος εξωτερικου και δεν μπορειτε να χρησιμοποιησετε Ελληνικο αλφαβητο, θα μεταφραζω εγω τα σχολια και θα τα παραθετω διπλα η κατω απο το δικο σας.
Σχολια σε αλλη γλωσσα επιτρεπονται.