Guitar -->

Κυριακή 15 Απριλίου 2012

Πόσα κεφάλια είχε ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος;



“Αναρωτιέμαι, μόνο οι τσιγγάνες διώκονται για μαγγανεία σε αυτή τη χώρα; Οι δυο συνεργαζόμενες ιερές  συμμορίες, στο Βατοπέδι και στη Μόσχα, λανσάρουν δυο διαφορετικές νεκροκεφαλές  του ίδιου ανθρώπου (Ιωάννου Χρυσοστόμου) και δεν ιδρώνει κανένα αυτί. Τόση παχυδερμία;”

Από http://roides.wordpress.com/2012/01/24/24jan12/, διαβάζουμε:
Πόσα κεφάλια είχε ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος;
Άλλη μια απάτη του Βατοπεδίου
Γράμμα από το Ληξούρι: Αναγνώστης Λασκαράτος


Κύριε Ροΐδη,
Επιτρέψτε μου να προλογίσω το θέμα μου, για να γίνει αντιληπτό το μέγεθος και η παράδοση της ιερής αγυρτίας. Τα πολυκάρανα και πολυπλόκαμα τέρατα της μυθολογίας ωχριούν μπροστά στους αγίους της Ορθοδοξίας. Ο Κυριάκος Σιμόπουλος («Ξένοι ταξιδιώτες στην Ελλάδα», τ.Α΄.) κατέγραψε 26 κάρες του αγ. Ιουλιανού, 10 του Ιωάννη του Βαπτιστή, 6 του Αγ.Αντρέα, 37 σώματα του αγ.Παγκρατίου, 6 κάρες του αγ.Ιγνατίου και αμέτρητα χέρια και πόδια του, παρ’όλο που το συναξάρι του λέει πως έγινε βορά των θηρίων. Ο ίδιος μέτρησε τα λείψανα της αγ.Μαρίνας που σώζονται σε μονές, ανάμεσά τους και σε δέκα μοναστήρια και σκήτες του Αγ.Όρους. Ο αγ.Στέφανος δολοφονήθηκε δια λιθοβολισμού. Το υποτιθέμενο πτώμα του κατατεμαχίστηκε και μοιράστηκε σε κομματάκια στα ιερομάγαζα προς άγραν πελατείας. Τα εντόπισε ο παλιός κομμουνιστής πρόεδρος της «Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών», Γ.Καρανικόλας («Ρασοφόροι, συμφορά του Έθνους»-1η εκδ.1976):
Στη Νέα Σαφράμπολη Αττικής (τμήμα αριστερού ποδιού), στις Μονές Κασταμονίτου (δεξιό χέρι), Μεγίστης Λαύρας (κεφάλι), Ξενοφώντος (τμήμα κεφαλιού), Παντοκράτορος (σαγόνι), Διονυσίου (άλλο σαγόνι), Ιβήρων, Ζωγράφου, Σταυρονικήτα, και στο ναό Ζωοδόχου Πηγής Μεσημβρίας (άλλο κομμάτι του κεφαλιού του).

Κύριε Ροΐδη,
Εν όψει της σχολικής γιορτής των Τριών Ιεραρχών, επιτρέψτε μου να ασχοληθώ με το μυστήριο των (τουλάχιστον) δυο (θαυματουργών) κεφαλιών του Ιωάννη Χρυσόστομου. Δίνω τον λόγο στον πανεπιστημιακό (της Θεολογικής, να εξηγούμαστε) κ.Γιώργο Μεταλληνό. Στο βιβλίο του «Τουρκοκρατία» λέει: «Η Ευρώπη μετά το σχίσμα είχε μεν πρόοδο στα γράμματα και τις επιστήμες, ‘πνευματικά’ όμως (στη γνώση του Ακτίστου) είχε παρακμή και πτώση». Επικαλείται και τον Ευγένιο Βούλγαρη που επισημαίνει πως «η Ευρώπη δεν αναδεικνύει Άγιους, με άφθαρτα λείψανα μετά το σχίσμα». Έχει απόλυτο δίκιο. Τι είναι ένας Νεύτωνας, ένας Αϊνστάϊν, ένας Μαρξ, μπροστά στο βρικόλακα αρχαιοκάπηλο και ιερόσυλο πορνοκαλόγερο Βησσαρίωνα της Φθιώτιδας και μπροστά στα στήθη της αγίας Αθανασίας του Αιγάλεω όπου η ανορθόγραφη Παναγία αφήνει τα μηνύματά της με τις ευλογίες του μητροπολίτη Λαμίας;

Πως να τολμήσει ο Πάπας να λανσάρει στην Ευρώπη πτώματα; Στέρεψε η παραγωγή και μάλιστα πετάει σαβούρα δωρίζοντάς τα στην τριτοκοσμική νεκρολάγνα Ορθόδοξη Εκκλησία, όπως έκανε (27.11.2004) με κομματάκια από τους υποτιθέμενoυς σκελετούς των δυο από τους Τρεις Ιεράρχες, του Χρυσόστομου και του Γρηγορίου Θεολόγου, που τα έστειλε πεσκέσι στον πατριάρχη. Να σημειωθεί πως ο Χρυσόστομος θάφτηκε στην Κομάνα το 407 και ξεθάφτηκε 30 χρόνια μετά από μια νεκρόφιλη αυτοκράτειρα, που μετέφερε το κουφάρι του στην Κωνσταντινούπολη. Οι Σταυροφόροι το απήγαγαν το 1204 και το σκόρπισαν πουλώντας το στους τέσσερεις ανέμους. Το κρανίο του όμως φέρεται πως είχε αποκοπεί νωρίτερα και μεταφερθεί μυστηριωδώς στο Βατοπέδι. Μάλιστα το αριστερό αυτί του παραμένει τάχα άφθαρτο γιατί λέει από αυτό το αυτί ο μαθητής του Χρυσοστόμου ο Πρόκλος, έβλεπε τον Απόστολο Παύλο να υπαγορεύει την ερμηνεία των Γραφών στον Χρυσόστομο (!!!).

Αξιοπερίεργο είναι πως αν και υποτίθεται πως βρισκόταν ήδη στο Βατοπέδι, γι’αυτό και γλύτωσε από τους Σταυροφόρους, φέρεται πως χαρίστηκε ξανά στο Βατοπέδι έναν αιώνα μετά από τον αισχρό αυτοκράτορα Ιωάννη Στ΄ Κατακουζηνό. Αυτός πριν να καλογερέψει, δε δίστασε να συμμαχήσει με τους Οθωμανούς, στην πολιορκία (1353) της Ανδριανούπολης ενάντια στο συμβασιλιά του Ιωάννη Ε’ Παλαιολόγο. Οι τουρκικές ορδές επιδόθηκαν τότε με την ανοχή του σε σφαγές και λεηλασίες.

Όταν ο Ρώσος τσάρος Μιχαήλ ο Α΄ ζήτησε περί τα 1614 το μαγικό κρανίο (κατ’άλλους ο γιός του Αλέξιος το 1655), το Βατοπέδι του έστειλε τη νεκροκεφαλή αντί για 2000 ρούβλια, αλλά σήμερα ισχυρίζεται πως η Μονή ήταν ανέκαθεν άντρο απατεώνων και ξεγέλασε τον τσάρο για να του αποσπάσει λεφτά και του έστειλε κάποιο κάλπικο, γιατί ήθελε να συνεχίσει η ίδια την εμπορική εκμετάλλευση του φετίχ. Η ρωσική Εκκλησία όμως ισχυρίζεται ότι ο ευσεβής τσάρος Αλέξιος Μιχαήλοβιτς είχε το αυθεντικό κρανίο και ξεγέλασε  το 1656 Βατοπέδι και δεν του επέστρεψε το καύκαλο όπως είχε υποσχεθεί.

Αυτές οι ιερές αλητείες είναι ευλογημένες από την Εκκλησία και δεν πρέπει να μας εκπλήσσουν. Οι Βατοπεδινοί δεν το έβαλαν κάτω και το 1693, παρακάλεσαν τον Μεγάλο Πέτρο να τους επιστρέψει το κρανίο, ο τσάρος αρνήθηκε αλλά όρισε να πληρώνονται 500 ρούβλια ανά 4ετία, γεγονός που συνεχίστηκε όπως προκύπτει από τα ρωσικά κρατικά αρχεία μέχρι το 1735. Η νεκροκεφαλή τοποθετήθηκε από τους Μπολσεβίκους το 1920 στο μουσείο των ασημένιων αρχαιοτήτων, για να επιστρέψει με την πτώση του καθεστώτος στη Εκκλησία. Στο μεταξύ άλλα δυο κεφάλια του Χρυσόστομου φέρεται ότι βρίσκονται στη Βασιλική της Σάντα Μαρία (Φλωρεντία) και στο παρεκκλήσι Dal Pozzo (Πίζα).

Έτσι σήμερα τόσο οι τυμβωρύχοι του πατριαρχείου της Κωνσταντινουπολεως όσο και της Μόσχας εμπορεύονται δυο διαφορετικά άγνωστης πατρότητας κρανία, και η Μόσχα στέλνει το δικό της από το Ναό του Σωτήρα στη Μόσχα για τουρνέ στις ΗΠΑ), ενώ το Βατοπέδι μη θέλοντας να αναμοχλεύσει αντιδικίες με τους ευσεβείς Ρώσους μαφιόζους και να προκαλέσει αδιάκριτα ερωτηματικά και ιστορικές αναμοχλεύσεις, αρκείται στο διεθνή χώρο στο σουξέ της Βρακοζώνης και οργανώνει περιοδείες με το κεφάλι του Χρυσόστομου μόνο τοπικά στον ελληνικό χώρο, παραχωρώντας ευχαρίστως τη δυτική αγορά στους Ρώσους φίλους της, με τους οποίους περιέργως δεν βρίσκεται σε αντιδικία για τη γνησιότητα του φετίχ. Είναι φανερό πως οι δυο ιερές Μαφίες, έχουν οριοθετήσει το χώρο που κινείται η κάθε μία. Μάλιστα στο ιερό τουρ στη Λέσβο (12/2007), το κρανίο που μανατζάρει ο Εφραίμ, το συνόδευσε και ο αντεισαγγελέας του Αρ.Πάγου κ.Ελ.Βορτσέλας, ενώ βρισκοταν σε ξέλιξη έρευνα που είχε ο ίδιος παραγγείλει για παραχώρηση εκτάσεων του Δημοσίου στη Μονή Βατοπεδίου. (Στρ.Μπαλάσκας-ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ – 17/09/2008). Η Θεία Χάρις φωτίζει συχνά πολλούς Εισαγγελείς όταν αναλαμβάνουν υποθέσεις του Βατοπεδίου. Υπενθυμίζω τον κ.Π. Ματζούνη, ο οποίος αρνήθηκε να ανοίξει στην «Εξεταστική» της Βουλής σχετικούς τραπεζικούς λογαριασμούς (Ελευθεροτυπία-23/2/2010) και διαφώνησε με την ανακρίτρια κα Ειρ.Καλού για την προφυλάκιση Εφραίμ.

Ως εκ θαύματος και οι δυο νεκροκεφαλές είναι αυθεντικές επειδή είναι θαυματουργές, με τη βατοπεδινή να έχει σπάσει ρεκόρ θαυμάτων κάτω από το φωτισμένο μάνατζμεντ του Εφραίμ (κελί 69 Κορυδαλλός). Δεν νομίζω πως τα δυο κεφάλια δημιουργούν πρόβλημα στην Εκκλησία που έχει για έμβλημά της χωρίς αιδώ, το αρπακτικό ρωμαϊκό δικέφαλο όρνεο. Άλλωστε ο Άγιος είχε και ένα κεφάλι λιγότερο από τον τρικέφαλο γίγαντα Γηρυόνη, ή όπως θα δούμε παρακάτω το πολύ ένα παραπάνω.

Υποτιθέμενα κομματάκια του Χρυσόστομου βρίσκονται σκορπισμένα στις αγιορείτικες μονές Μεγίστης Λαύρας, Φιλοθέου, Βατοπεδίου, Ιβήρων, Αγίου Διονυσίου και Δοχειαρίου, ενώ το Νοέμβρη του 2007 η νεκροκεφαλή του μεταφέρθηκε με αεροσκάφος C 130 της Πολεμικής αεροπορίας μαζί με τον Εφραίμ, για να κάνει (αφορολόγητη) τουρνέ στην Κύπρο με τιμές αρχηγού κράτους, συνοδευόμενη από τον Υπ.Εθ.Αμύνης (ΝΔ) κ. Γ.Πλακιωτάκη (Υπήρχαν λεφτά). Το κρανίο έσπασε ρεκόρ θαυμάτων στην Κύπρο όπου καταγράφηκαν τα ακόλουθα θαύματα, υπέρ αχάριστων δυστυχώς που θέλησαν να μείνουν ανώνυμοι (σημ μπλογκ Βατοπεδίου [σεβόμενοι τήν επιθυμία τών παθόντων (sic) τό θαύμα δέν δημοδιεύουμε τά ονόματά τους]:

α) «Θεραπεία γυναικός με κάταγμα στο δεξιό πόδι….».
β) «Θεραπεία δεκαεξάχρονου μαθητού από ημιπληγία….»
γ) «Εξαφάνιση μεγάλου όγκου στον αυχένα και θεραπεία ανθρώπου με νευρολογικά προβλήματα, προβλήματα σπονδύλου και δυσκινησία. Πρόκειται για ανδρόγυνο…».
δ) «Θεραπεία ανθρώπου με πρόβλημα δυσκινησίας της μέσης. Κατά ομολογία του ιδίου, σοβαρότατο πρόβλημα, το οποίο αντιμετώπιζε στη μέση του, κατά την προσκύνηση της κάρας και μετά από έντονο κραδασμό που ένιωσε όταν έσκυψε, για να προσκυνήσει, εξαφανίστηκε….».
ε) «Θεραπεία ετοιμοθάνατου παιδιού στη Σρι Λάνκα. Πρώην βουδίστρια, η οποία ασπάσθηκε την Ορθοδοξία στην Κύπρο και βαπτίσθηκε πρόσφατα, με θερμή πίστη προσευχήθηκε στην κάρα του Αγίου όταν την προσκυνούσε, παρακαλώντας τον για το ετοιμοθάνατο ανεψάκι της στη Σρι Λάνκα. Μετά απ’ αυτό δέκτηκε ένα τηλεφώνημα από την πατρίδα της, με το οποίο της γνωστοποιούσαν ότι δεν υπήρχεν πλέον λόγος να ανησυχεί, διότι το παιδί ξεπέρασε τον κίνδυνο…..».

Κύριε Ροΐδη,
Αναρωτιέμαι, μόνο οι τσιγγάνες διώκονται για μαγγανεία σε αυτή τη χώρα; Οι δυο συνεργαζόμενες ιερές συμμορίες, στο Βατοπέδι και στη Μόσχα, λανσάρουν δυο διαφορετικές νεκροκεφαλές του ίδιου ανθρώπου και δεν ιδρώνει κανένα αυτί. Τόση παχυδερμία;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε κατοικους Ελλαδος ΔΕΝ γινονται δεκτά τα γκριγκλις.
Εαν ειστε κατοικος εξωτερικου και δεν μπορειτε να χρησιμοποιησετε Ελληνικο αλφαβητο, θα μεταφραζω εγω τα σχολια και θα τα παραθετω διπλα η κατω απο το δικο σας.
Σχολια σε αλλη γλωσσα επιτρεπονται.