Guitar -->

Δευτέρα 16 Ιουλίου 2012

Αντωνη σαμαρα Μαλάκας (τύπου Άκη ) δεν πιστεύω πως είσαι…


Αντωνάκη, θα είμαι ειλικρινής μαζί σου...

Αντωνάκη, θα είμαι ειλικρινής μαζί σου... Η κυβέρνηση σου θα πέσει γρήγορα!



Αντωνάκη μωρό μου…
Μαλάκας (τύπου Άκη ) δεν πιστεύω πως είσαι…

Ηλίθιος (τύπου Ρουσόπουλου ) δεν πιστεύω πως είσαι…

Στόκος (τύπου Μαγγίνα) δεν πιστεύω πως είσαι…

Χαζοχαρούμενος (τύπου Γιωργάκη) σίγουρα δεν είσαι…

Μαλακοπίτουρας (τύπου Κακλάμανη ) δεν πιστεύω πως είσαι…

Βλάκας (τύπου Κούγια) δεν πιστεύω πως είσαι…

Πεοαυνάζων (τύπου Χρυσοχοΐδη) δεν πιστεύω πως είσαι…

Τότε… τι είσαι Αντωνάκη μωρό μου για να σου κάνει τέτοια τρίπλα η… 
«Πατρινιά Αντουανέτα» Νίκος Νικολόπουλος;…
Ποιος είναι ο Ν. Νικολόπουλος;…

Αυτός ρε Αντωνάκη … που είπε τη φοβερή φράση: «έφυγα για να… μείνω»…
Ελα ρε Αντωνάκη μωρό μου…
Αυτός που ψήφισε τα μνημόνια και με τα δέκα δάχτυλα και είπε μετά το αμίμητο : «αποποιηθήκαμε ενώπιον της τρόικας την δέσμευση για να μην θιγούν τα ειδικά μισθολόγια και σήμερα κόβεται ο μισθός του αστυνομικού»….
Ακόμα δεν κατάλαβες ποιος είναι;…

Κάτσε να το πάρω αλλιώς…
Ο Νίκος Νικολόπουλος Αντωνάκη μωρό μου είναι αυτός που έκανε ότι θα κάνει και ο Φώτης Κουβέλης!
Τι σκέφτηκε ο Φώτης Κουβέλης;… είπε το απλό μέσα του: 
(αφού πρώτα το συζήτησε με την ορντίναντσα του τον Ψαριανό…)
«θα μπω στη κυβέρνηση… για να παραιτηθώ και γρήγορα… στην αρχή θα πω: Αντώνη σε στηρίζω!... μετά θα του δώσω και ψήφο εμπιστοσύνης! μέχρι τούδε; τσιμουδιά!!! μετά θα αφήσω να παραιτηθεί πρώτα ο Νίκος Νικολόπουλος … μετά θα περιμένω λίγο να παραιτηθεί κι ο (;)… (σιγά μη το πω!...) αμέσως μετά τη σκυτάλη θα τη πάρω εγώ!!! θα διαφωνήσω (κάτι θα βρω…) και θα την κάνω… έτσι θα κερδίσω λίγο ποσοστάκι ακόμα!... άσε που θα είναι ευτυχισμένος και ο Ψαριανός!... όχι όχι… η ιδέα είναι δική μου… το ¨παιδί¨ δεν ανακατεύεται με τη πολιτική … στη βουλή μπήκε απλά για να γαμήσει… αφού λοιπόν τα κάνω όλα αυτά κι όλα θα καταρρεύσουν θα πάμε σε εκλογές και θα είμαι πάλι εις εκ των ρυθμιστών!... αλλά με μεγαλύτερο ποσοστό!... καλά… τι πούστης είμαι ο μαλάκας!!!...»
Κατάλαβες τώρα ποιος είναι ο Νίκος Νικολόπουλος Αντωνάκη μωρό μου;…

Αντωνάκη μωρό μου θα σου πω κάτι και κράτα το!
Εγώ οπαδός η φίλος η παρατρεχάμενος σου δεν είμαι!
Γι αυτό και είμαι ειλικρινής μαζί σου… άκου λοιπόν:
Η κυβέρνηση σου θα πέσει γρήγορα!!! (Χάρης Καφετζόπουλος 15/07/2012 ΚΡΑΤΑ ΤΟ...) 
Όταν μωρό μου βάζεις κόκκινα και άσπρα στο πλυντήριο θα βγουν ροζ…
Το έχει πει κι ο Μηλιώκας!

Αν είσαι εγκάθετος μια συμμορίας που θέλει να κατασπαράξει ότι απέμεινε απ’ τη πατρίδα οκ.

Αν είσαι όμως (όπως θες να λες) ένας πατριώτης που θέλει να σώσει τη πατρίδα σε ρωτώ;

Γιατί αγόρι μου μπλέκεις με τα ΑΡΧΙΔΙΑ ΣΟΥ;
Είσαι μάγκας; ΓΑΜΑ ΤΟΥΣ!
Δεν είσαι; ΒΟΥΛΩΣΕ ΤΟ!
Θες να σώσεις τη πατρίδα; ΞΥΛΩΣΕ ΤΑ ΜΟΥΝΙΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΧΤΥΠΟΥΝ ΤΗ ΠΛΑΤΗ!
Δεν θες να τη σώσεις; ΚΑΤΣΕ ΟΣΟ ΚΑΤΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ!
Ήθελες απλά να γίνεις πρωθυπουργός; ΕΓΙΝΕΣ!... τώρα ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ!
Θέλεις να αφήσεις το όνομα σου στην ιστορία; ΤΟΤΕ ΚΡΑΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ ΟΤΙ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΓΡΑΨ’ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΣΟΥ!
Έχεις; Ok!
Δεν έχεις; ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ!
Αντωνάκη μωρό μου…
Διάβασε λίγο ιστορία …παγκόσμια… 
Ρίξε μια μάτια στα ονόματα που έχουν «γράψει ιστορία»…
Και διάλεξε που θέλεις να σε …γράψουν!
Να συμπληρώσω μόνο τούτο και να κλείσω να μη σε κουράζω,… έχεις να πρωθυπουργεύσεις κιόλας, …
Η φοιτητική σου «συμβίωση» με τον βλαμμένο τον Γιωργάκη Παπανδρέου του Μαλάκα, δεν σημαίνει ότι πρέπει να γίνεις και συ βλαμμένος!... και γω έμεινα για ένα διάστημα με μια αδερφή αλλά δεν έγινα και πούστης!

Νῦν ὑπὲρ πάντων ἀγών! 
Ποίηση: χάρης καφετζόπουλος


πηγη
RAMNOUSIA 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε κατοικους Ελλαδος ΔΕΝ γινονται δεκτά τα γκριγκλις.
Εαν ειστε κατοικος εξωτερικου και δεν μπορειτε να χρησιμοποιησετε Ελληνικο αλφαβητο, θα μεταφραζω εγω τα σχολια και θα τα παραθετω διπλα η κατω απο το δικο σας.
Σχολια σε αλλη γλωσσα επιτρεπονται.